www.ribh.com.tr olarak temel önceliklerimizden başında müşteri memnuniyeti gelmektedir. Bu sebeple İptal – İade ve Değişim politikamız maksimum müşteri lehine sürekli güncellenmektedir.
İPTAL; henüz kargoya verilmemiş bir siparişinizden vazgeçmek isterseniz izlenecek tek yöntem çağrı merkezimize ulaşmaktır. Henüz kargoya verilmemiş siparişiniz çağrı merkezimiz tarafından anında iptal edilebilmektedir. Ödemenizi Kredi Kartı ile yaptı iseniz ödemeniz de aynı gün kartınıza iade edilecektir.
İADE ; teslim aldığınız ürünler için geçerlidir. Paketinizi teslim aldığınızda cayma hakkını kullanmak istediğiniz ürün niteliği iade koşullarını belirlemede en önemli unsurdur. Alışveriş esnasında ürününüzü sepete eklerken o ürünün iade ve değişim koşullarını incelemelisiniz. UNUTMAYIN ! Bir ürünü sepete eklediğinizde o ürünün iade ve değişim koşulunu kabul etmiş sayılmaktasınız.
Genel olarak örneklemek gerekirse; Teninize temas eden ürünler hijyenik ürün grubundadır ve iade ve değişimi yapılmamaktadır. Herhangi bir şekilde müşteri siparişi üzerine üretimi, kesimi, işlemesi yapılmış bir üründe iadeye konusu olmamaktadır. Ulusal marka, model ve renk kodları ile satılan ürünler de iade kapsamında değildir. UNUTMAYIN ! hangi ürün grubunda olursa olsun üretim hatası bulunan veya defolu tabir edilen ürünler istisnasız iade olarak kabul edilmektedir. Yine orijinal ambalajı açılmamış hijyen kapsamındaki ürünlerde iade kapsamında değerlendirilmektedir. İade edeceğiniz ürün, eksiksiz, orijinal faturasıyla, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle fatura üzerinde belirtilen adrese tam ve eksiksiz olarak gönderilmelidir. Gönderimi yaparken PTT Kargo için 804111811 Cari Kodumuzu, Ptt kargo şubesine söylemeniz yeterli olacaktır. Ürünün etiketi ve varsa aksesuarları kargo paketinin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.
DEĞİŞİM ; Siparişiniz içinde yer alan ve hijyenik ürünler dışındaki giyim ürünlerinde beden uyuşmazlığı konusunda değişim talep edebilirsiniz. İstediğiniz bedenin mevcut olmaması durumunda değişim işleminiz iade işlemi olarak dikkate alınarak mağdur olmanız engellenecektir. İadesi yapılamayan ürünlerin değişimi de koşullara bağlıdır ve bu konuda çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.
İster iade, ister değişim olsun tüm işlemlerde tarafımızdan bildirilen kargoyu ve yöntemi kullanmanız gerekmektedir. Bu sayede iade, değişim işlemleri esnasında herhangi bir ücret ödemeniz gerekmeyecektir. Tüm bu işlemler esnasında ürüne ait faturayı da iletmeniz gerekeceğini unutmayınız.
Bir sorunla karşılaştığınızda burada size yardımcı olmak için bekleyen bir ekibimiz olduğunu unutmayın.
Ribh Mutlu Müşteri Hattı
444 45 20
Whatsapp: 0530 797 79 14